پکیج دوربین مداربسته چیست؟

۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پکیج دوربین مداربسته

ممکن است برای بسیاری از افراد انتخاب کردن دوربین مداربسته به همراه دستگاه دی وی آر کار سخت و دشواری باشد زیرا این افراد شناختی به نوع دوربین و برندهای آن ندارد. افرادی که به سایت دوربین مارکت مراجعه می کنند، با انواع مختلفی از پکیج دوربین مداربسته مواجه می شوند و جالب است بدانید که هر کدام از آن ها خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند و برای مکان های مختلفی نیز می توانید از این پکیج دوربین مداربسته ها استفاده کنید و این مکان ها می تواند مغازه یا اتاقی کوچک باشد و یا این که در انبار یا آپارتمانی استفاده شود.

دوربین هایی که در پکیج دوربین مداربسته بکار رفته است، انواع مختلفی دارد. این دوربین ها می تواند از نوع بالت، یا از نوع بولت باشد و این قابلیت را دارد که در بیرون و یا داخل مکان مورد نظر نصب و راه اندازی شود. همچنین قابلیت های دیگر این دوربین ها این است که خاصیت ضد آب بودن دارد. پکیج دوربین مداربسته ها قابیت دیگری که دارند این است که دید در شب را شامل می شود.

پکیج دوربین مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد.

پکیج دوربین مداربسته آنالوگ: این دوربین ها دارای دید در شب مناسب وکیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل 1080، کابل ترکیبی برق و انتقال تصویر، منبع تغذیه مرکزی، دستگاه ضبط DVR و فیش های مورد نیاز می باشد. قیمت پکیج دوربین مداربسته از نوع آنالوگ، بسته به تعداد دوربین های موجود در پک دوربین مداربسته متفاوت تعریف شده است.

پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه: این نوع، یکی از بهترین پکیج دوربین مداربسته می باشد که دارای تصاویر دیجیتال، دید در شب، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل، کابل شبکه، منبع تغذیه، سوکت، سوییچ و دستگاه ضبط NVR می باشد. قیمت پکیج دوربین مداربسته مدل آنالوگ نسبت به تعداد مشابه پک دوربین مدار بسته مدل تحت شبکه پایین تر بوده و نیازمند نصب با دقت تری می باشد.

پکیج دوربین مداربسته در دو مدل کلی و با تفاوت در تعداد و نیز کیفیت دوربین ها ارائه می شود که در برخی، قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل امکان پذیر بوده و برای این منظور برای خرید پک دوربین مداربسته نیاز به یک مودم اینترنت در محل نصب دستگاه ضبط می باشد تا انتقال تصویر به درستی انجام گردد. دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مداربسته  تحت شبکهIP، در پک دوربین مدار بسته، مقاوم در برابر آب، گرد و غبار، گرما و سرما بوده و این مدل دوربین ها به صورت دام (گنبدی ، سفقی) و یا بولت، بسته به محل نصب می تواند از طرف مشتریان انتخاب گردد.

انواع پک دوربین مداربسته

انواع پک دوربین مداربسته با توجه به موارد متعددی تقسیم بندی می شود. پکیج دوربین مدار بسته ارائه شده قابل تغییر در تعداد دوربین و تعداد کانال دستگاه ضبط می باشد و جهت انتخاب پک دوربین مداربسته مناسب، کارشناسان فنی گروه دوربین مارکت با افتخار شما مشتریان گرامی را راهنمایی می نمایند تا بسته به میزان نیاز و هزینه مناسب بتوانید با خرید دوربین مداربسته، امنیت و آرامش را برای محیط مورد نظر به ارمغان بیاورید.

پیشنهاد دوربین مارکت برای کسانی که به دنبال خرید دوربین مدار بسته برند هستند، پکیج دوربین داهوا و یا پکیج دوربین مدار بسته هایک ویژن می باشد. در این پکیج ها تمامی تجهیزات جانبی دوربین همراه با دوربین مدار بسته از این برند ها به خریداران عزیز عرضه می گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.