چرا کمدی های این روزها سینمای ایران ضعیف هستند؟

۱۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

اگر قصد دانلود فیلم ایرانی جدید و دانلود انفرادی 720p را دارید، با ادامه این مطلب همراه باشید. فیلم سینمایی انفرادی، به کارگردانی مسعود اطیابی در نوروز سال 1401 در سینما اکران شد و رکورد فروش خوبی را از خود به جای گذاشت. استقبال بالای تماشاگران از فیلم سینمایی انفرادی و هم چنین دانلود انفرادی 720p نشان دهنده موفقیت انفرادی در گیشه سینما و در میان مردم می باشد. فیلم سینمایی انفرادی در ژانر کمدی و با حضور بازیگران مطرح طنز، ساخته شده است. احمد مهرانفر، برزو ارجمند، رضا عطاران، شقایق دهقان و مهدی هاشمی از جمله بازیگرانی هستند که در انفرادی ایفای نقش کرده اند و سهم به سزایی در فروش و دانلود انفرادی 720p و خنداندن مردم داشته اند.

برای ادامه دانلود انفرادی 720p جالب است که کمی با فضای داستانی این فیلم سینمایی طنز آشنا شویم. انفرادی روایت سه دوست است که به طور اتفاقی با هم آشنا می شوند. رضا عطاران، مهدی هاشمی و احمد مهرانفر، بازی نقش این سه دوست را برعهده دارند. این سه نفر در یک موسسه مالی، سرمایه گذاری کرده اند و داستان آشنایی آنها وقتی اتفاق می افتد که با کلاه برداری این موسسه مواجه می شوند؛ بنابراین این سه نفر که جایی برای رفتن ندارند، تصمیم می گیرند که برای داشتن سرپناه به زندان بروند. ولی با انجام خلاف های کوچک و هر چه تلاش می کنند، دستگیر نمی شوند. پیش آمدن ماجراهای خنده دار هنگام وقوع این حوادث، محوریت داستان طنز فیلم سینمایی انفرادی را تشکیلی می دهد که افراد زیادی را به سمت سینما کشاند.

نقد فیلم سینمایی انفرادی

در ادامه دانلود انفرادی 720p باید اشاره کرد که این روزها فیلم های سینمایی کمدی در سینمای ایران، تا حدودی ضعیف تر از قبل عمل کرده اند و آن چنان که باید از سمت کارگردانان پرداخت نشده اند. کمدی هایی که این روزها شاهد اکران آن در سینماها هستیم، محتوای چندانی ندارند و از قصه و روایت برای پیش برد فیلم طنز خود استفاده نمی کنند. تنها وجود بازیگران مطرح طنز که نام آنها در تیزر فیلم های کمدی، مردم را برای حضور در سینما تشویق می کند، نقطه قوت این فیلم های سینمایی است.

محتوای ضعیف و مبتذل این فیلم ها هم نقد دیگری است که در فیلم های سینمایی کمدی حال حاضر سینما وارد می شود. شوخی های جنسی نامناسب، شوخی های سیاسی بی هدف و هرج و مرج، چیزی است که تحت عنوان طنز در این آثار نمایش داده می شود. در فیلم سینمایی انفرادی مسعود اطیابی نیز همین پدیده را مشاهده می کنیم. فیلم سینمایی انفرادی نیز تنها بر حضور دوباره رضا عطاران و شوخی هایش در سینما تکیه دارد. اطیابی با بهره گیری از بازی خوب عطاران، توانست رکورد فروش در سینما را بشکند و جایگاه خود را در میان مخاطبان بیابد.

با وجود این موفقیت ها در اکران نوروزی، منتقدان نقد زیادی به فیلم سینمایی انفرادی وارد کردند. نقدهایی که به کارگردان، فیلمنامه، بازیگران و دیالوگ ها وارد شده است و برخی بسیار تندتر پیش رفته و این کمدی را محصولی بی محتوا و بسیار ضعیف می دانند. با وجود تمام نقدهای منفی گفته شده در مورد انفرادی، این فیلم سینمایی کمدی نقاط قوتی داشته است که در فروش و دانلود انفرادی 720p موثر بوده اند و به نظر می رسد همین که اطیابی توانسته است عموم مردم را بخنداند و لحظات خوشی را برای آنها بسازد، به هدف خود از ساخت فیلم سینمایی انفرادی رسیده است؛ بنابراین دانلود انفرادی 720p از وب سایت های معتبر دانلود فیلم وسریال مانند دی دی فیلم، خالی از لطف نیست و موجب می شود که شما لحظات خوب و خنده داری را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.