طرح های دوربین های مداربسته

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

انواع دوربین مداربسته شیائومی

دوربین های مداربسته شیائومی را می توان با توجه به کاربردشان به سه دسته تقسیم کرد. دوربین های مدار بسته برای فضاهای باز که دوربین های فضای باز شیائومی نامیده می شوند. این دوربین ها ضد آب و ضد گرد و غبار برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند. هوشمندی و شبکه بودن این دوربین ها و قیمت مناسب آن را به یکی از گزینه های خرید دوربین شیائومی تبدیل کرده است. یکی دیگر از این دوربین ها، دوربین امنیتی داخلی شیائومی یا دوربین داخلی و خارجی است. دوربین مداربسته خودرو شیائومی یکی دیگر از محصولات شیائومی است که در وب سایت دوربین مال قابل مشاهده است. قیمت دوربین شیائومی

قیمت پایین دوربین شیائومی در قسمت پایین ذکر شده است که منطقی است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. نکات دیگری نیز وجود دارد که این شرکت برای کاهش قیمت دوربین مداربسته شیائومی استفاده کرده است. قیمت دوربین مداربسته شیائومی و مشخصات فنی آن در سایت دوربین مال موجود است. کارشناسان دوربین برای خرید دوربین مداربسته شیائومی برای سهولت خرید با فروشگاه تماس می گیرند. برای دریافت راهنمای خرید دوربین شیائومی با کارشناسان دوربین فروشگاه تماس بگیرید.

دوربین کودک شیائومی

Baby Cam شیائومی یکی از دوربین های مداربسته است که برای اهداف نظارتی طراحی شده است. همانطور که از نام آن پیداست، دوربین کودک شیائومی برای نظارت بر کودکان، افراد مسن و حیوانات خانگی طراحی شده است. با استفاده از Baby Cam شیائومی و هوشمندی به کار رفته در آن، می توانید خانه را زیر نظر بگیرید و دقیقا بدانید در خانه چه اتفاقی می افتد. دوربین Baby Cam شیائومی دارای ویژگی بسیار زیبایی است که علاوه بر حفظ ظاهر زیبای خود می توانید از هوشمند سازی داخلی آن نیز استفاده کنید. یکی از کاربردهای آن هشدار دادن به هنگام حرکت کودک است. با تعیین محدودیت و افزودن چهره فرزندتان به دوربین بیبی کم شیائومی، همیشه می‌توانید به کودک یا سوژه بگویید که می‌خواهید حرکت کند.

دوربین های مداربسته داخلی شیائومی در هر مدل ویژگی های متفاوتی دارند اما این ویژگی ها در اکثر دوربین های کودک شیائومی صدق می کند. کیفیت تصویر دوربین امنیتی داخلی شیائومی از 2 مگاپیکسل شروع می شود. در دوربین داخلی شیائومی قابلیت پشتیبانی از رم تا 64 گیگابایت و در برخی مدل ها تا 256 گیگابایت وجود دارد که ضبط تصاویر را آسان می کند. دوربین داخلی شیائومی دارای قابلیت چرخش برای ثبت تصاویر و تشخیص حرکت انسان است که یکی از بهترین ویژگی های دوربین داخلی شیائومی برای تشخیص حرکت انسان توسط سایر حرکات است.

دوربین خودرو شیائومی یکی از تجهیزات حفاظتی و نظارتی خودرو است که از سری دوربین های مداربسته شیائومی می باشد. صاحبان خودرو برای محافظت از خودروهای خود دوربین های خودروهای شیائومی را خریداری می کنند. استفاده از وسایلی مانند قفل فرمان، قفل پدال و پارک خودرو در فضای قفل شده برای محافظت از خودرو کافی نخواهد بود، اما داشتن دوربین خودرو شیائومی آرامش بیشتری را برای راننده به ارمغان می آورد. آمارها نشان می دهد که احساس آرامش و امنیت باعث می شود افراد از دوربین های خودروی شیائومی و سایر دوربین های مداربسته استفاده کنند. دوربین رویداد شیائومی می تواند تمام فعالیت ها را ضبط کند، چه ماشین در حال رانندگی باشد، چه پارک شده و چه خاموش. دوربین خودرو شیائومی تنها برای ثبت تصادفات نیست، بلکه قابلیت نظارت بر راننده و رانندگی حس ایمنی را افزایش می دهد. دوربین خودرو شیائومی با ارائه مستندات در مواقع اضطراری، کاهش سرقت، ضبط و ... به راننده این امکان را می دهد که با خیالی آسوده از خودروی خود در هر مکانی استفاده کند که برای خرید دوربین خودرو شیائومی در مورد مشخصات آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. لیست قیمت دوربین خودرو شیائومی و تمامی مشخصات سرویس آن در وب سایت دوربین مال قابل مشاهده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.