کیفیت های دوربین مداربسته

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

 

کیفیت تصویر دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه در مقایسه با سایر دوربین های مداربسته کیفیت تصویر بالایی دارد. کیفیت تصویر بر حسب پیکسل بیان می شود و کیفیت تصویر 2 یا 3 مگاپیکسلی این نوع دوربین مداربسته امکان دریافت تصاویر باکیفیت را فراهم می کند. همچنین به عنوان دوربین های نظارت IP شناخته می شود، برخی از آنها از کیفیت تصویر تا 20 مگا پیکسل پشتیبانی می کنند.

با نصب این دوربین مداربسته قادر خواهید بود بسیاری از جزئیات سوژه خود را زیر نظر بگیرید. هزینه دوربین های مداربسته IP بالاتر از سایر دوربین های مداربسته است. یکی از نقاط قوت این دوربین مداربسته این است که در هنگام تشخیص حرکت ضبط می کند، به طوری که در موقعیت های دیگر تصاویر را ضبط نمی کند. این قابلیت چندین هارد دیسک را در دوربین مدار بسته ذخیره می کند. تفاوت دوربین مداربسته AHD با دوربین مداربسته آنالوگ در کیفیت ضبط تصاویر آنهاست. دوربین های مداربسته آنالوگ تصاویر را در بهترین حالت با کیفیت 960H ضبط می کنند، هنگام نصب دوربین مداربسته AHD کیفیت تصویر باید حداقل 720 پیکسل باشد. این دوربین مداربسته کیفیت تصویر را در مقایسه با دوربین های آنالوگ سه برابر می کند، حداکثر کیفیت تصویر به 2 مگاپیکسل خواهد رسید. همچنین قیمت دوربین امنیتی ahd متناسب با کیفیت آن می باشد. دوربین مدار بسته بعدی تنها شرکت داهوا است که سیم کشی آن کواکسیال است. این دوربین مداربسته برای کسانی که نگران قیمت و کیفیت تصویر دوربین های مداربسته هستند مناسب است. در نهایت، دوربین های مداربسته آنالوگ از نظر کیفیت تصویر پایین تر هستند. که یک دوربین مداربسته ارزان قیمت است. خرید دوربین مداربسته از نظر کیفیت با توجه به جزئیاتی که می خواهید اولین نکته مهم است.شما می توانید یک دوربین مگاپیکسلی داهوا را با شماره قطعه آن شناسایی کنید. رقم دوم شماره قطعه نشان دهنده مگاپیکسل دوربین مداربسته است. به عنوان مثال، در دوربین مدار بسته با شماره قطعه HDW1209TLQP، عدد 2 نشانگر MP آن است. دوربین داهوا 2 مگا را می توان با استفاده از بسیاری از دستگاه های dvr داهوا ضبط کرد، اما به طور کلی برای ضبط MP2 خوب باید یک دستگاه سازگار با P1080 نصب شود. قیمت دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا را در بالای صفحه قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی دوربین مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید. برای خرید دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا از شما دعوت می کنیم برای موفقیت در انتخاب دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا به ادامه مطلب مراجعه کنید. دوربین مگاپیکسلی داهوا برای کجا مناسب است؟

دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا کیفیت تصویر عالی دارد. بنابراین دوربین داهوا 2 مگا برای مکان هایی مانند مشاغل و منازل مناسب است زیرا مکان های ذکر شده نیازی به ثبت تصاویر با وضوح بالا ندارند. اگر قصد خرید سایر کیفیت های دوربین مداربسته داهوا را می توایند برا یخرید به سایت دوربین مداربسته دوربین مال مراجعه کنید. دارید دوربین داهوا 5 مگاپیسکل و دوربین داهوا 8 مگاپیکسل از دیگر کیفیت های پر فروش دوربین مداربسته داهوا به حساب می آید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.