معرفی وسایل امنیتی

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دزدگیر اماکن ها در ابتدای تولید بسیار ساده بودند و فقط یک آژیر داشتند. وقتی دزدگیر اماکن  با استفاده از سنسورهای خود حرکت غیرقانونی را تشخیص دهد، در دزدگیر اماکن ساده و تقریبا قدیمی فقط آژیر روشن می شود و صدا ایجاد می کند. این عمل با این انگیزه انجام می شود که دزد با شنیدن صدای آژیر ترسیده و فرار کند. یا اطرافیان دزدگیر اماکن این چیز را می دزدند و به آن مکان مراجعه می کنند. امروز فریاد دزدان به چیزی تبدیل شده است که نه تنها با صدا و آژیر. در مقابل، دزدگیر اماکن سرقت را می توان به هر نوع گوشی متصل کرد و در صورت مشاهده موارد غیرقانونی، در اسرع وقت به پلیس یا صاحب فروشگاه اطلاع داد. همچنین نسل جدیدی از دزدگیر اماکن های ضد سرقت وجود دارد. این دزدگیر اماکن دارای وای فای بوده و با استفاده از اینترنت می توان آن را به گوشی صاحب آن متصل کرد. اتصال دزدگیر اماکن پارک به کمک اینترنت این امکان را برای مردم و صاحبان مغازه ها و منازل و غیره فراهم می کند تا بتوانند به راحتی به بیمه خانه دسترسی داشته باشند و مدیریت کنند..

دزدگیر فورنت B500   دستگاهی است که در مورد دسترسی غیرمجاز به منطقه هشدار هشدار و اطلاع رسانی می کند. با درج آژیر، میکروفون یا پیام سیم کارت در دزدگیر Fornet B500 وجود فرد یا افراد ناشناس را به واحد مربوطه اطلاع می دهد. نشان دهنده حضور فرد غیرمجاز در منطقه تحت پوشش است و از ماشه متصل به دزدگیر فورنت B500 ، موج به دستگاه می رسد و هشدار می دهد. یکی از محصولات جدید شرکت 4NET پنل دزدگیر فورنت B500    می باشد که با دارا بودن امکانات بسیار متفاوت و کاربردی امکان فعال و غیرفعال نمودن دزدگیر فورنت B500    را در هر زمان می دهد.

دوربین مداربسته چیست؟ دوربین مدار بسته یک اصطلاح رایج در صنعت امنیت است. شاید نام آن را شنیده باشید، اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چیست؟ شامل چه مواردی می شود یا هزینه دوربین مداربسته چقدر است یا چگونه دوربین مداربسته بخرم؟

این اصطلاح مخفف تلویزیون دوربین مداربسته است. بنابراین سیستمی است که در آن دوربین مداربسته است و همه چیز مستقیماً متصل است. تفاوت آن با پخش تلویزیونی این است که سیگنال از طریق هوا منتقل نمی شود. سیستم امنیتی احتمالاً رایج ترین ویژگی این ابزار امنیتی است. برخی از انواع متداول موسسات تجاری نیاز به نصب سیستم های امنیتی دوربین مداربسته مانند بانک ها، بیمارستان ها، پارک های صنعتی، مراکز تجاری و غیره دارند. دوربین های مدار بسته محور هر سیستم دوربین امنیتی هستند. آنها مانند چشم انسان تصاویری را ضبط می کنند که به مرکز کنترل ارسال می شود دوربین مداربسته در سال های اخیر تا اتاق های کودکان هم پیش روی کرده است.

دوربین بی بی کم شیائومی  یکی از دوربین های مداربسته است که برای اهداف نظارتی طراحی شده است. همانطور که از نام آن پیداست، دوربین کودک شیائومی برای نظارت بر کودکان، افراد مسن و حیوانات خانگی طراحی شده است. با استفاده از دوربین بی بی کم شیائومی و هوشمندی به کار رفته در آن، می توانید خانه را زیر نظر بگیرید و دقیقا بدانید در خانه چه اتفاقی می افتد. دوربین بی بی کم شیائومی به قدری زیباست که علاوه بر حفظ ظاهر زیبای خود می توانید از هوشمندی داخلی آن نیز استفاده کنید. یکی از کاربردهای آن هشدار دادن به هنگام حرکت کودک است. با تعیین محدودیت و افزودن چهره به فرزندتان به دوربین بی بی کم شیائومی ، همیشه می‌توانید به کودک یا سوژه بگویید که می‌خواهید حرکت کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.